A fogorvos válaszol

fájhat e a fog gyógyszeres tömés után?

Zsóka

Kedves doktor úr/nő!A problémám a következő: Kb 1,5 hónapja töméscserém volt az alsó 6-os fognál. A tömés után éreztem, hogy valami nem stimmel, mintha magas lett volna a tömés. Visszamentem, de az orvos fel volt háborodva, hogy márpedig ő jó munkát végzett. Rá úgy két hétre elkezdett fájni, ezért elmentem egy másik orvoshoz. Kiszedte a tömést, és közölte, túl nagy volt, emiatt begyulladt a gyökere, ezért gyökérkezelni kell.Két hétig nem volt benne semmi, majd tegnap kaptam gyógyszeres tömést, ami nagyon fáj, lüktet. Azt szereteném megtudni ez hány napig normális?

Válasz

A gyökérkezelés mindenegyes ülése után 3- 4 napig fájhat a fog. Abban az esetben, ha a fájdalom egyáltalán nem mutat csökkenő tendenciát, vagy elkezd duzzadni a fog környéke kérem, keresse fel kezelőorvosát a megbeszélt terminus előtt.

Esettanulmányok

Fogászati kezelések

Tekintse meg legérdekesebb, legtanulságosabb ELŐTTE-UTÁNA eseteinket! 

A szemléletes képek és rövid leírások bemutatják, hogyan lesz egy (vagy több) fogászati problémából újra szép mosoly.

A klinikáról

Klinikánk 1997-­es megalakulása óta arra törekszik, hogy pácienseink a lehető legmagasabb színvonalú ellátásban részesüljenek. Ennek szellemében folyamatosan fejlesztjük fogászati központunkat. Ma már büszkén állíthatjuk, hogy mind technikai felszereltségben, mind szaktudásban világszínvonalat képviselünk.

Három szintes klinikánkon 5 kezelő ­és 1 műtőhelyiség található. A szinteket tágas lift köti össze, amely mozgásukban korlátozott és babakocsival érkező pácienseink számára is kényelmesen használható!

Galéria megtekintése

Kapcsolódó cikk