A fogorvos válaszol

Fog implantátum/ nyelvzsibbadas

C. Emília

Tisztelt Uniklinik!
8 nappal ezelőtt a felső 4- es, 5-ös fogam helyére implantátumot kaptam mindkét oldalra. Sajnos jobb oldalon a 4-es implantátum mellett a gyokerketelt fogam begyulladt. Hozzáteszem már egy doboz Flector port felszedtem egy korábbi gyokerkezelt fogam miatt és most az implantalas után is szedem. A doktornő akihez járok Dalacint írt fel. Két napja azt vettem észre hogy zsibbad a nyelvem felszíne középen? Okozhatja ezt az implantalas vagy esetleg a Flector por? Ha implantátum okozza akkor ilyen esetben mi a teendő? Köszönöm szépen válaszát előre is.

Válasz

Kedves Kérdező!

Panasza jellege miatt levélben nem áll módunkban sajnos válaszolni. Érdemben kezelőorvosa fog tudni válaszolni Önnek.

Kérem keresse fel fogorvosát kontroll céljából.

Üdvözlettel:

Uniklinik

Esettanulmányok

Fogászati kezelések

Tekintse meg legérdekesebb, legtanulságosabb ELŐTTE-UTÁNA eseteinket! 

A szemléletes képek és rövid leírások bemutatják, hogyan lesz egy (vagy több) fogászati problémából újra szép mosoly.

A klinikáról

Klinikánk 1997-­es megalakulása óta arra törekszik, hogy pácienseink a lehető legmagasabb színvonalú ellátásban részesüljenek. Ennek szellemében folyamatosan fejlesztjük fogászati központunkat. Ma már büszkén állíthatjuk, hogy mind technikai felszereltségben, mind szaktudásban világszínvonalat képviselünk.

Három szintes klinikánkon 5 kezelő ­és 1 műtőhelyiség található. A szinteket tágas lift köti össze, amely mozgásukban korlátozott és babakocsival érkező pácienseink számára is kényelmesen használható!

Galéria megtekintése

Kapcsolódó cikk