A fogorvos válaszol

Fogtömés után állkapocs duzzanat

B. Anita

Tisztelt Fogászat!
Tegnap készült jobb oldalon alul két fogtömésem egymás mellett. Az érintett fogak érzésre teljesen rendben vannak, viszont ma reggelre az állkapcsom kìvül beduzzadt kissé. Van egy borsonyi keményebb göb, ami olyan mintha az injekcio helye lenne, kisse kellemetlen is, illetve globalisan is pufibb, mint a masik oldal. Van ezzel esetleg teendő, vagy múlik majd magától?
Üdvözlettel,
Bánkuti Anita

Válasz

Kedves Anita!

Valószínűleg csak az érzéstelenítő utóhatása lehet, az Ön által leírt panasz, és pár napon belül el fog múlni.

Mint minden hasonló esetben, most is azt tanácsolom, hogy bármilyen kétség esetén jelentkezzen kezelőorvosánál egy rápillantásra, hogy minden rendben van-e.

Üdvözlettel:

Dr. Kovács Kitti

Esettanulmányok

Fogászati kezelések

Tekintse meg legérdekesebb, legtanulságosabb ELŐTTE-UTÁNA eseteinket! 

A szemléletes képek és rövid leírások bemutatják, hogyan lesz egy (vagy több) fogászati problémából újra szép mosoly.

Megnézem

A klinikáról

Klinikánk 1997-­es megalakulása óta arra törekszik, hogy pácienseink a lehető legmagasabb színvonalú ellátásban részesüljenek. Ennek szellemében folyamatosan fejlesztjük fogászati központunkat. Ma már büszkén állíthatjuk, hogy mind technikai felszereltségben, mind szaktudásban világszínvonalat képviselünk.

Három szintes klinikánkon 5 kezelő ­és 1 műtőhelyiség található. A szinteket tágas lift köti össze, amely mozgásukban korlátozott és babakocsival érkező pácienseink számára is kényelmesen használható!

Galéria megtekintése

Kapcsolódó cikk