A fogorvos válaszol

Migrén érzéstelenítő után.

Tisztelt Doktornő/Doktorúr!
Sajnos az ünnepek alatt többször is kellett fogorvoshoz mennem, sőt, még kell is. Azt hiszem, mindig Unicain érzéstelenítő injekciót kaptam. A problémám, hogy amint kimegy a hatása (alul volt, hogy 6 óra után) , vagy azonnal, vagy pár órán belül ilyesztő migrénes fejfájást kapok, ami még erős gyógyszerek hatására is nehezen szűnik. (Egyébként is fejfájós vagyok, de nem ennyire) Találkoztak-e ilyennel, Önök mit javasolnak? Van-e olyan érzéstelenítő, ami nem okoz fejfájást? Esetleg túl sokat kaptam? Kb. minden 3. nap. Még biztosan kell pár fogamban tömést cserélni, amit nem bírok érzéstelenítő nélkül, de nem merek újra injekciót kérni sem.

Válasz

Kedves Kérdező!

Kérem a problémát jelezze kezelőorvosának, hiszen ő ismeri az Ön teljes kórtörténetét, szedett gyógyszereit, illetve, hogy pontosan milyen anyagot használtak az érzéstelenítéshez, abból mennyit, illetve hogy milyen típusú érzéstelenítést végeztek. Sajnos a fent említett ismeretek hiányában én nem tudok választ adni Önnek.

Valószínűleg más készítményre fognak váltani.

Köszönöm kérdését!

Dr. Kovács Kitti

Esettanulmányok

Fogászati kezelések

Tekintse meg legérdekesebb, legtanulságosabb ELŐTTE-UTÁNA eseteinket! 

A szemléletes képek és rövid leírások bemutatják, hogyan lesz egy (vagy több) fogászati problémából újra szép mosoly.

Megnézem

A klinikáról

Klinikánk 1997-­es megalakulása óta arra törekszik, hogy pácienseink a lehető legmagasabb színvonalú ellátásban részesüljenek. Ennek szellemében folyamatosan fejlesztjük fogászati központunkat. Ma már büszkén állíthatjuk, hogy mind technikai felszereltségben, mind szaktudásban világszínvonalat képviselünk.

Három szintes klinikánkon 5 kezelő ­és 1 műtőhelyiség található. A szinteket tágas lift köti össze, amely mozgásukban korlátozott és babakocsival érkező pácienseink számára is kényelmesen használható!

Galéria megtekintése

Kapcsolódó cikk