A láthatatlan ügyfélszolgálat
Számos kollégánk a háttérben, a páciensek számára nem látható módon gondoskodik a fogászat zökkenőmentes működéséről. Ismerje meg közelebbről „láthatatlan” csapatunkat”!
Ahol a fogászat szálai összefutnak: a praxismenedzser
Dézsi Brigitta praxismenedzser az összekötő láncszem az ügyfélszolgálat, a francia csapat, a marketinges kollégák és a rendelőben dolgozó fogorvosok, dentálhigiénikusok, szakasszisztensek között.
Összetett munkakörének megfelelően sokrétű tudásról kell tanúbizonyságot tennie. Legalább alapfokon tisztában kell lennie a fogászati ellátásban fontos szakmai kérdésekkel, rutinosan kell mozognia a marketing területén, barátságosan, ám szakszerűen kell kezelnie partnereinket, akik között beszállítók, technikusok, szakmai cégek egyaránt képviseltetik magukat. Rátermettségét mi sem bizonyítja jobban, mint az, hogy idén Horog Ildikó ügyfélszolgálati munkatársunkkal közösen ő nyerte az Év Munkatársa kitüntető címet.
A korrekt tájékoztatás irányítója: a marketingvezető
A marketinget Györgyi Dóra vezeti nálunk, aki remekül kamatoztatja reklámügynökségi tapasztalatait.
Ő ügyel arra, hogy pácienseink korrekt és teljes képet kapjanak fogászatunk működéséről, a különféle kezelésekről, az újdonságokról. A szórólapoktól a honlapfejlesztésig és a belső kommunikációig számos területet ölel fel munkája.
A francia kapcsolat
Ez a csapatunk gondoskodik a Franciaországból érkező páciensek szervezési, tolmácsolási és a fogászati ellátást segítő egyéb igényeiről.
Nemcsak a nyelvet kell jól beszélniük, de ismerniük kell a francia és magyar kulturális különbségeket és azonosságokat, hiszen mindkettőből bőven akad… Ezenkívül empatikus készségük is kiváló, ami mindig jól jön, amikor emberekkel kell foglalkozni.
A precizitás bajnokai
A fogászati ellátás háttértevékenységei talán nem látványosak, ám igen fontosak mind a páciensek, mind a fogászat számára.
Ilyen a pénzügy, amelyben a precizitás játssza a főszerepet, és a HR-es, adminisztrációs tennivalók többsége, amely gondos mérlegelést és pontos kivitelezést kíván.
Az úgynevezett „back office” csapat tehermentesíti a recepción dolgozó kollégáinkat.
Ha folyamatosan ott csörögne a telefon, az zavarná a várakozó pácienseket, helyenként még a fogászati ellátást is akadályozná. Ezért ügyfélszolgálatos kollégáink egy része csendesen a háttérbe vonul, és ott egyeztetnek időpontot a páciensekkel, illetve intézik a fontos elintéznivalókat.
Gyakran előfordul, hogy e-mailen vagy online olyan kérés, kérdés fut be az emberektől, amelyhez az ő alapszintű tájékozottságuk már nem elegendő, és egy fogorvos szakmai tudását igényli.
Ilyenkor a láthatatlan ügyfélszolgálat dolgozói szakvéleményt kérnek a szóban forgó fogászati terület egyik szakértőjétől, és ennek alapján tudnak segítséget nyújtani az Uniklinik fogászathoz forduló érdeklődőknek.
Láthatatlanok – és nélkülözhetetlenek
A praxismenedzserrel, a marketingvezetővel, a francia csapattal vagy a háttérmunkát végző ügyfélszolgálattal Ön személyesen nemigen találkozhat. Időnként előfordul, hogy egyikük-másikuk mosolyogva átvág a várón, majd gyorsan el is tűnik valamelyik kezelőhelyiség vagy iroda mélyén.
Ám fogászatunk zökkenőmentes működésében és a páciensek professzionális ellátásában legalább olyan fontos szerepet játszanak, mint kitűnő fogorvosaink, dentálhigiénikusaink és szakasszisztenseink.