Nyitva: H - Szo 7:30 - 20:00

1148 Budapest, Örs vezér tere 2.

Tel.: +36 1 222 7250

+36 1 222 9150

Kapcsolat Időpontfoglalás Belépés

Gyógyszeres tömés utáni fájdalom

Edit

Tisztelt Doktornő! Mikor beleszúrtak az ínyembe ilyen tű féleséget és úgy kaptam gyógyszeres tömést akkor elkezdett fájni a fogam de nem tudom miért. Lehet, hogy a tűszúrás miatt? Kérem segítsen!Előre is köszönöm!

Válasz

A tűszúrástól biztos nem fájdult meg a foga. Valószínűleg a fog amiatt kapott gyógyszeres tömést, mert már érintettek a fog belsejében található idegek és ez már járhat utófájdalommal. (Ettől függetlenül természetesen előfordul, hogy injekció közben a tű megsérti a csonthártyát és ez okoz később helyi panaszokat, de ekkor a szúrás helye érzékeny, nem pedig a fog.)

Esettanulmányok

Fogászati kezelések

Tekintse meg legérdekesebb, legtanulságosabb ELŐTTE-UTÁNA eseteinket! 

A szemléletes képek és rövid leírások bemutatják, hogyan lesz egy (vagy több) fogászati problémából újra szép mosoly.

Megnézem

A klinikáról

Klinikánk 1997-­es megalakulása óta arra törekszik, hogy pácienseink a lehető legmagasabb színvonalú ellátásban részesüljenek. Ennek szellemében folyamatosan fejlesztjük fogászati központunkat. Ma már büszkén állíthatjuk, hogy mind technikai felszereltségben, mind szaktudásban világszínvonalat képviselünk.

Három szintes klinikánkon 5 kezelő ­és 1 műtőhelyiség található. A szinteket tágas lift köti össze, amely mozgásukban korlátozott és babakocsival érkező pácienseink számára is kényelmesen használható!

Galéria megtekintése

Kapcsolódó cikk