A fogorvos válaszol

Gyökérkezelés után ínyduzzanat

Tisztelt Doktornő!Csütörtökön sajnos gyökérkezelni kellett az egyik fogamat. Gyógyszeres tömést kaptam, következő csütörtökön (4 nap múlva) kell visszamennem. Két napja azonban erősen bedagadt az ínyem a kezelt fog körül és “lüktet”. Mit tudok tenni, hogy a duzzanat lelohadjon illetve Ön szerint szükséges lenne egy korábbi időpontot kérnem a fogorvosomtól? Előre is köszönöm megtisztelő válaszát: Anikó

Válasz

Mindenképpen keresse fel kezelőorvosát a megbeszélt terminus előtt, mert nagy valószínűséggel az ínyen keletkezett duzzanat miatt el kell távolítani a gyógyszeres tömést a gyökércsatornákból!

Esettanulmányok

Fogászati kezelések

Tekintse meg legérdekesebb, legtanulságosabb ELŐTTE-UTÁNA eseteinket! 

A szemléletes képek és rövid leírások bemutatják, hogyan lesz egy (vagy több) fogászati problémából újra szép mosoly.

A klinikáról

Klinikánk 1997-­es megalakulása óta arra törekszik, hogy pácienseink a lehető legmagasabb színvonalú ellátásban részesüljenek. Ennek szellemében folyamatosan fejlesztjük fogászati központunkat. Ma már büszkén állíthatjuk, hogy mind technikai felszereltségben, mind szaktudásban világszínvonalat képviselünk.

Három szintes klinikánkon 6 kezelő ­és 1 műtőhelyiség található. A szinteket tágas lift köti össze, amely mozgásukban korlátozott és babakocsival érkező pácienseink számára is kényelmesen használható!

Galéria megtekintése

Kapcsolódó cikk